ویژگی های سنگ هولیت
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در سال 1868 برای اولین بار توسط هنری هو سنگ هولیت شناخته شد نشانه شناسایی این سنگ مقاومت بالاتر آن نسبت به گچ بود که سختی آن 3.5 معرفی شد. 

مشخصات سنگ هولیت این است که ظاهری مانند سنگ مرمر دارد و رگه هایی خاکستری، سیاه یا قهوه ای نیز در خود دارد. رنگ سنگ هولیت بیشتر در رنگ های آبی، سبز و یا ترکیب هر دو سبز آبی نیز مشاهده می شود که البته این سنگ را بیشتر با سنگ فیروزه اشتباه می گیرند که آن را بدل فیروزه می گویند ضمن اینکه شباهت این دو سنگ در برخی مواقع بسیاری شبیه به یکدیگر هستند و خود جواهرشناسان نیز به سختی می توانند تفاوت آنها را تشخیص دهند. 

خواص سنگ هولیت مواردی همچون: افزایش تمرکز ذهن، آرامش دهنده به فرد، بالا بردن صبر و استقامت، دور کردن خشم، دور کردن انرژی های منفی و... می باشد که برای اطلاع از دیگر خواص این سنگ می توانید به مطلب کاملتر راجع به این سنگ مراجعه کرده و خواص، معادن، نحوه شکل گیری این سنگ را مطالعه کنید. 

در جواهر سایت می توانید انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را به همراه تمامی نوع های زیورآلات نقره زنانه و مردانه که از نقره بسیار با کیفیتی ساخته شده اند را خریداری کنید و برای اطمینان از اصالت کالا تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی ارائه می شود. 





:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: